رفتار مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی در عزاداری های امسال فوق العاده بود

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی با تشکر از هیئت های مذهبی و مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی در عزاداری های محرم گفت: هیئت های مذهبی در عزاداری های امسال همانند یگان های نظامی رفتار کردند.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان گفت: مردم در عزاداری های دهه اول محرم نشان دادند که تا چه اندازه رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام شده برایشان مهم است و همه دستورالعمل های عزاداری ها را به نحو شایسته و منظم انجام دادند.

 

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در عین داشتن شور حسینی پروتکل ها را اجرایی کردند و نشان دادند که پایبند به قوانین و دستورالعمل هایی هستند که از قبل اعلام شده است.

 

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در بحث تشکر از رفتار مردم گفت: هیئت های مذهبی، تکایا و مساجد نشان دادند که در رعایت دستورالعمل ها پیشرو هستند. اگر رفتار آنها را با کسانی که در این ایام به مسافرت رفتند، مقایسه می کنیم می بینیم تا چه اندازه عزاداران حسینی پایبند به رعایت پروتکل ها بودند اما مسافران چنین رفتاری نداشتند.

 

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده در ایام عزاداری در حوزه انتخابیه حضور پیدا کردم و در عزاداری چند هیئت شرکت کردم، از لحاظ رعایت پروتکل ها و نظم و مقررات رفتار عزاداران بسیار خوب و پسندیده بود، حتی در فضای بازی که برای عزاداری در نظر گرفته بودند اگر ظرفیت تکمیل می شد به هیچ وجه کسی را راه نمی دادند و این رفتارها بسیار درس آموز بود.

 

وی بیان کرد: هیئت های مذهبی در بحث رعایت پروتکل ها و انضباط همانند یگان های نظامی رفتار کردند و این می تواند الگوی بسیار مناسبی برای دنیا باشد که چگونه در تجمعات و یا مراسم های اینچنینی از آن بهره برند.

 

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی در پایان برای گردانندگان هیئت های مذهبی، متولیان مساجد و همچنین کسانی که عزاداری امام حسین را امسال به نحو شایسته و با رعایت پروتکل ها برگزار کردند، آرزوی توفیق و اجر مضاعف کرد./

کد خبر 967947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha