سه هفته بعد از بازگشایی مدارس شهر تهران رصد و پایش می شود

حناچی گفت: سه هفته پس از بازگشایی مدارس کارگروه ایمن سازی شهر تهران در شهرداری های مناطق آغاز به کار می کند و رصد و پایش شهر تهران انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان: «پیروز حناچی» در جلسه هماهنگی و نظارت بر ترافیک سطح شهر تهران در روز آغاز سال تحصیلی جدید که در مرکز کنترل ترافیک شهرداری برگزار شد، گفت: کارگروه ایمن سازی مدارس در مناطق شهرداری تشکیل می شود تا رصد و پایش شهر در دستور کار قرار گیرد.

شهردار تهران افزود: هر سال با بازگشایی مدارس ترافیک تهران تا ۳۰ درصد افزایش پیدا می کند و با توجه به شرایط کرونایی آموزش به دو صورت حضوری و مجازی در دستور کار قرار دارد ولی همکاران من با تمام توان به دنبال ارائه خدمات برای تسهیل در آمد و شد شهروندان هستند.

وی با تاکید بر انجام ایمن سازی برای تردد راحت تر در مدارسی که جلوی آنها ترافیک ایجاد می شود، افزود: شهرداریهای مناطق باید نقاط پر تردد و خطرناک را شناسایی کرده و موانع مربوط به آن را برطرف نمایند.

حناچی تاکید کرد: شهرداری تهران با مدارس برای رعایت نکات بهداشتی و رعایت پروتکل های بهداشتی همکاری می کند و از سازمانهای اتوبوسرانی، تاکسیرانی، مترو و پلیس زاهور که تمهیدات خاصی برای آغاز سال تحصیلی اتخاذ کردند تشکر می کنم.

کد خبر 967976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha