وزارت آموزش و پرورش در حوزه سلامت کم کاری نخواهد کرد

حاجی میرزایی گفت: وزارت آموزش و پرورش در حوزه سلامت کوچک ترین کم کاری نخواهد داشت و حضور دانش آموزان در هر کلاس درس ۳۵ دقیقه است.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری شبستان، محسن حاجی میرزایی در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی که امروز در دبیرستان نوجوان واقع در منطقه 4 برگزار شد، گفت: وزارت آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس نگرانی هایی داشت تا تصمیمات اشتباهی نگیرد تا سلامت دانش آموزان به خطر نیفتد.

 

وزیر آموزش و پرورش افزود: ما تصمیم گرفتیم تا تابع تصمیمات وزارت بهداشت و درمان باشیم و در چهارچوب تصمیمات ستاد ملی کرونا عمل کنیم.

 

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در حوزه سلامت دانش آموزان کوچکترین کم کاری ای نخواهد شد و امیدواریم خانواده ها با اعتماد به آموزش و پرورش با ما همکاری داشته باشند تا بتوانیم پروتکل های بهداشتی را کامل اعمال کنیم.

 

حاجی میرزایی تصریح کرد: باید والدین از اظهار نظرهایی که در فضای مجازی که باعث نگرانی می شود، خودداری کنند چون ما بر اساس اجازه وزارت بهداشت با رعایت پروتکل های بهداشتی آموزش حضوری را آغاز کرده ایم.

 

وی افزود: دانش آموزانی که به دلیل بیماری نمی توانند در مدرسه حضور یابند آموزش را از طریق بسترهای مجازی و تلویزیون دنبال خواهند کرد.

 

وی یادآور شد: حضور دانش آموزان در هر کلاس درس 35 دقیقه است و باید خانواده ها در این شرایط با معلم ها همکاری داشته باشند.

 

 

کد خبر 967987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha