شیوع بیماری کرونا در شهر اردبیل روند افزایشی دارد / ۲۰۹ بیمار کرونایی بستری هستند

حبیب زاده گفت: شیوع بیماری کرونا همچنان در شهر اردبیل روند افزایشی دارد و از شهروندان درخواست می شود تا در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی دقت بیشتری داشته باشند.

«شهرام حبیب زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طی 24 ساعت گذته 32 بیمار جدید در مراکز درمانی استان بستری شده اند که مجموع رقم بیماران بستری شده به 209 نفر رسید.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: متاسفانه آمار فوت روند افزایش دارد و طی همین مدت 5 بیمار به دلیل وخامت ابتلا در مراکز درمانی استان جان خود را از دست داده اند.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: هم اکنون 46 بیمار نیز در بخش مراقبت های ویژه مراکز درمانی استان تحت نظر قرار دارند.

 

حبیب زاده ادامه داد: وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان های اردبیل و مشگین شهر قرمز هست.

 

وی خاطر نشان کرد: شیوع بیماری کرونا همچنان در شهر اردبیل روند افزایشی دارد و از شهروندان درخواست می شود تا در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی دقت بیشتری داشته باشند.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان افزود: سفر مهمترین عامل انتقال ویروس کرونا است و شهروندان از سفرهای غیرضروری به ویژه به استان های با وضعیت قرمز خودداری کنند.

 

حبیب زاده بیان کرد: شهروندان با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و شستشوی دست ها و فاصله گذاری اجتماعی می توانند در زمینه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، کادر درمانی را یاری کنند.

کد خبر 967998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha