دانش‌آموزان در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب تلاش کنند

سیدمحمدی گفت: دانش‌آموزان و همه ما باید در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب با تقویت معنویت و پایبندی به اخلاق و همچنین سبک زندگی مطابق با ارزش‌های اسلامی تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «سیدجلال سیدمحمدی» صبح امروز(شنبه، 15شهریور) در آیین نواختن زنگ بازگشایی مدارس که به صورت نمادین در آموزشگاه متوسطه دوم شاهد امام خمینی (ه) این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: دانش‌آموزان آینده‌سازان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

 

فرماندار صومعه‌سرا افزود: باید در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب با تقویت معنویت و پایبندی به اخلاق و همچنین سبک زندگی مطابق با ارزش‌های اسلامی تلاش کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه سال تحصیلی جدید را به گونه‌ای متفاوت و در شرایطی که ویروس کرونا کل جهان را تحت تاثیر قرار داده آغاز می‌کنیم گفت: کشور وشهرستان ما هم متاثر از این بیماری وضعیت دشواری را پیش رو دارد که با وجود این سختی‌ها مسئولان تلاش کردند تا بستری مناسب برای حضور دانش‌آموزان در مدارس را فراهم کنند.

 

سید محمدی مسئولیت‌پذیری را یکی از وظایف مهم آموزش و پرورش در راستای تربیت دانش‌آموزان دانست و تصریح کرد: در این راستا انتظار ما از دانش‌آموزان رعایت توصیه‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و قدردانی از زحمات پدران ومادران معلمان زحمتکش است.

 

فرماندار صومعه‌سرا همچنین با اشاره به اینکه در شرایط کنونی همه لایه‌های جامعه درگیر بیماری کرونا است خاطرنشان کرد: همه ما موظفیم با محافظت شخصی و امنیت اجتماعی، آرامش را به جامعه هدیه کنیم.

 

گفتنی است، امروز 15 هزار دانش‌آموز صومعه‌سرایی وارد 157 مدرسه شدند که از این تعداد یک هزار و 340 دانش‌آموز کلاس اولی هستند.

کد خبر 968003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha