از توزیع ماسک تا کمک به عمران مسجد به همت اعضای کانون شهدای تکه نهاوند

سهرابی با بیان اینکه مردم خیر روستای تکه نهاوند مبلغ ۶میلیون و ۵۴۵هزارتومان برای هزینه درمان فرد مریض در روستا کمک کردند، گفت: برای عمران روستای تکه مبلغ ۵ میلیون و ۳۱۰هزار تومان صرف شد.

«علی سهرابی » در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: با وجود سایه کرونا در عزاداری محرم امسال، اما ایثار، همدلی و مهربانی مردم ایران در بحران ها تلخی کرونا را تا حدودی قابل تحمل کرده و این روزها امیدها برای شکست کرونا شدت گرفته است.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه شهرستان نهاوند افزود: در این میان کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز در کنار تشکل های مردمی، بسیج، دستگاه های دولتی و غیره پای کار آمدند تا نشان دهند گرچه مساجد تعطیل است اما کارکردهای مسجد به قوت خود باقی است و فعالان مسجد با نقش آفرینی در میدان مقابله با کرونا کارکرد جریان سازی، فرهنگی و اجتماعی مساجد را حفظ می کنند.

 

وی افزود: مردم خیر و جوانان روستای تکه مبلغ ۶میلیون و ۵۴۵هزارتومان برای هزینه درمان فرد مریض در روستا کمک کردند و همچنین برای عمران روستای تکه  مبلغ  5 میلیون و ۳۱۰هزار تومان جمع آوری شد.

 

وی اظهار داشت:  برای امورات هیات حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام روستای تکه مبلغ ۳میلیون و ۲۰۰هزار تومان جمع شد و مقرر شد پول های جمع آوری شده که مبلغ۱۷میلیون۲۲۲هزار تومان بود به حساب های عمران روستا مسجد هیات و هزینه درمان برای شخص مریض واریز گردد .

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه افزود: توسط یکی از اعضای خیر کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه  بنام مظاهر ۱۵۰۰عدد ماسک خریداری و بین مردم توزیع شد.

 

سهرابی گفت: با توجه به تبعات منفی ناشی از کرونا و سخت شدن شرایط زندگی برای برخی از مردم، رهبر معظم انقلاب از افرادی که توانایی و تمکن مالی دارند درخواست کردند فعالیت های وسیعی را به‌ منظور کمک به نیازمندان آغاز کنند و خواستار راه اندازی رزمایش گسترده مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا شدند.

 

کد خبر 968022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha