دوره مجازی آموزش قرائت قرآن با تدریس استاد شعاعی برگزار می‌شود

دوره آموزشی قرائت قرآن در چهار سبک قاریان مصری با تدریس علی‌اصغر شعاعی، قاری بین‌المللی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم و معارف قرآن در فضای اسکای‌روم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، دوره مجازی آموزش قرائت قرآن به سبک اساتید و قراء مصری، «عبدالباسط عبدالصمد»، «محمد صدیق منشاوی»، «مصطفی اسماعیل» و «محمد شحات انور» به همت مؤسسه دارالقراء نسیم فردوس قم با تدریس علی‌اصغر شعاعی، قاری بین‌المللی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم و معارف قرآن برگزار می‌شود.

این دوره که در وضعیت کرونا شکل گرفت و تاکنون هشت جلسه آن برپا شده است به صورت آنلاین و با بهره‌گیری از فضای اسکای‌روم و در قالب کلاس‌های ۸ تا ۱۰ نفره، سه روز در هفته دوشنبه، چهارشنبه و جمعه، در دو سطح یک و دو با حضور اساتید و مدرسان قرآن در بخش‌های قرائت تقلیدی و تطبیقی برپا خواهد شد.

یادآور می‌شود، از سال ۱۳۸۲ برای نخستین بار طرح شناسایی و آموزش استعدادهای درخشان از سوی مؤسسه نسیم فردوس با همکاری اساتید قرآنی استان قم آغاز شد و تاکنون شش دوره آن به صورت حضوری با شرکت حدود ۶۰۰ نفر از پسران در دو گروه سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال برگزار شده است. 

این دوره برای دختران مقطع تحصیلی ابتدایی نیز اجرا می‌شود.

کانال دارالقراء نسیم فردوس در پیام‌رسان ایتا به نشانی eitaa.com/Dar_qurra است.

کد خبر 968058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha