لزوم عمل کردن تمامی نهادها به رسالت خود برای ارائه آموزش مطلوب در فارس

رحیمی گفت: برای دست یابی به یک روند مطلوب در حوزه آموزش و رفاه دانش آموزان در استان فارس به عمل کردن تمامی نهادها به رسالت خود نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، امروز (شنبه 15 شهریور) در آئین استانی زنگ آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس فارس در دبیرستان دخترانه «آل محمد (ص)» ناحیه 2 شیراز گفت: سال تحصیلی جدید گرچه با بیم از شیوع کرونا همراه است اما همزمان امید به تداوم آموزش و آینده بهتر را با خود دارد.

استاندار فارس افزود: تقویت آموزش و علم آموزی، آینده بهتری برای کشور رقم خواهد زد و سرمایه گذاری در آموزش، سرمایه گذاری زیر بنایی است که نتایج مطلوبی برای نسل های بعدی به همراه خواهد داشت.

وی با تاکید بر لزوم هم افزایی دستگاه های استان با آموزش و پرورش بیان کرد: برای دست یابی به یک روند مطلوب در حوزه آموزش و رفاه دانش آموزان در استان فارس به عمل کردن تمامی نهادها به رسالت خود نیاز داریم.

استاندار فارس با تاکید بر شیوع کرونا گفت: علاوه بر مسئولان که باید به حفظ سلامت دانش آموزان در شیوع کرونا توجه داشته باشند، دانش آموزان نیز نقش مهمی در رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حفظ سلامت خود و دیگران دارند.

وی با تقدیر از معلمان به عنوان پیشتازان آموزش و پرورش در جامعه عنوان کرد: معلمان در طول سال تحصیلی علاوه بر آموزش دروس در پرورش اخلاق، احسان و برادری و فضائل نیک اخلاقی در دانش آموزان تلاش موثری دارند.

کد خبر 968182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha