توزیع بن کارت های ۳۵۰ هزار تومانی از محل موقوفات شیراز میان نیازمندان

حجت‌الاسلام موسوی گفت: اداره کل اوقاف فارس، سه هزار بن کارت ارزاق به ارزش هر بن کارت ۳۵۰ هزار تومان با هدف حمایت از نیازمندان در تداوم طرح «شمیم حسینی» از محل موقوفات شیراز تهیه و توزیع می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت‌الاسلام «سید عباس موسوی»، امروز (شنبه 15 شهریور) در دیدار با روسای هئیت امنای بقاع متبرکه شاخص شیراز و توزیع سه هزار بن کارت ارزاق از محل موقوفات شیراز گفت: این بن کارت ها با هدف حمایت از نیازمندان و در تداوم طرح «شمیم حسینی» از محل نیت واقفان خیراندیش تهیه و توزیع می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس افزود: ارزش هر بن کارت تهیه شده، ۳۵۰ هزار تومان است که  برای توزیع میان نیازمندان فارس در اختیار مراکز «افق» بقاع متبرکه استان قرار داده می شود و روسای هیئت امنای این بقاع متبرکه از اداره ناحیه سه اوقاف فارس، می‌توانند بن کارت ها را دریافت کنند.

وی با اشاره به توزیع بسته های معیشتی تا پیش از ایام حرم بیان کرد: اداره کل اوقاف فارس از ابتدای شیوع کرونا تا قبل از ماه محرم، ۲۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان فارس توزیع کرده است.

حجت الاسلام موسوی با تشریح مراکز «افق» اعلام کرد: این مراکز در واقع مراکز قرآنی، اجتماعی و فرهنگی بقاع متبرکه به شار می روند که در بخش اجتماعی به حمایت از نیازمندان می پردازند و از محل موقوفات در اختیار این مراکز قرار داده می شود.

وی از کمک به بیمارستان تخصصی سرطان جنوب کشور خبر داد و گفت: قرار است که یک و نیم میلیارد ریال از محل موقوفات استان برای افتتاح این بیمارستان کمک شود.

گفتنی است، اداره کل اوقاف فارس همچنین، ۱۵ تن برنج در اختیار سازمان تبلیغات اسلامی قرار داد تا میان هیئات مذهبی شیراز توزیع شود.

کد خبر 968222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha