مدیران جهادی آینده‌نگر و تکامل‌گرا هستند

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان ضمن برشمردن ویژگی‌های مدیر جهادی گفت: مدیران جهادی مدیران آینده‌نگر و تکامل‌گرا هستند و به دنبال بهتر شدن شرایط سالیانه کشور هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام «محمد عبادی‌زاده» در بیشت و سومین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان که در سالن اجتماعات شرکت گاز برگزار شد اظهار کرد: از استاندار هرمزگان که بیشترین نقش را برای ایجاد آرامش سیاسی در استان دارند قدردانی می‌کنم. امروزه اگر همکاری خوبی بین دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان قابل مشاهده است مرهون زحمات استاندار است.

 

امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان موفقیت کشور را مستلزم مدیریت جهادی دانست و ابراز داشت: مدیریت جهادی هم عالمانه است و هم همراه با فداکاری و جهاد. در حوزه مدیریت جهادی در بحث گرایش‌ها و افکار و حوزه‌‌های رفتاری باید مدیریت جهادی نصب العین مدیران قرار گیرد.

 

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده بیان داشت: مدیران جهادی تابع امر ولایت فقیه و خطوط ترسیمی ایشان هستند.

 

وی مطرح کرد: مدیران جهادی مدیران آینده‌نگر و تکامل‌گرا هستند و به دنبال این هستند که سال به سال شرایط کشور از گذشته بهتر شود.

 

امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد: در حوزه افکار و اندیشه‌ها، مدیران جهادی از هوش بالایی برخوردار هستند. جامعه‌نگر هستند و نگاه سیستمی به تشکیلات خود دارد؛ تنها دستگاه خود را مشاهده نمی‌کند و نظام فکری متعالی دارند.

 

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده عنوان کرد: مدیران جهادی ژرف‌نگر و عمیق‌اندیش هستند. افکار خود را عرضه و به داوری می‌کنند.

 

وی اظهار کرد: این مدیران در حوزه رفتاری دارای تواضع و تعادل و دارای پایبندی به ضوابط و قوانین هستند. در حوزه رفتار سعه صدر دارند و دارای نظم هستند.

 

امام جمعه بندرعباس و نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: این مدیران جهادی خلاقیت، خوشرویی و توان بالای خود را به نمایش می‌گذارند.

 

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده با ذکر این نکته که آنچه رهبر انقلاب از ما انتظار دارند مدیریت جهادی است، گفت: برایند آنچه درافکار و اندیشه‌های مدیران جهادی وجود دارد؛ به آن شخصیت می‌دهد.

کد خبر 968229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha