دولتمردان در مدیریت بیماری کرونا کوشاتر باشند

علی مصطفوی گفت: دولتمردان باید علاوه بر تلاش در مدیریت کنترل بیماری کرونا، برای آموزش توام با سلامت دانش آموزان نیز فکر کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه،  «علی مصطفوی» در آیین بازگشایی مدارس آذربایجان غربی، امروز(15شهریور) در مدرسه شهید مصلی‌نژاد مدیریت ناحیه یک ارومیه، با بیان اینکه دولتمردان سلامت دانش آموزان را در اولویت قرار دهند، گفت: سال تحصیلی جدید امسال بسیار متفاوت تر از همیشه و سال های گذشته برگزار می شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی افزود: دولتمردان در مدیریت بیماری کرونا باید تلاش مضاعفی داشته باشند چرا که حفظ جان دانش آموزان در اولیت قرار دارد.

وی با بیان اینکه باید زندگی کردن در کنار کرونا را یاد بگیریم، تصریح کرد: امیدواریم هرچه زودتر شاهد پاک سازی جامعه از شیوع این ویروس باشیم تا بار دیگر در امینت بهداشتی و سلامتی زندگی کنیم.

این مسئول اضافه کرد: با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم و همچنین تلاش شبانه روزی کادر درمان، وضعیت روز به روز بهتر می شود.

مصطفوی با اشاره به بازگشایی مدارس در کشور،خاطرنشان کرد: همه مسئولان در تلاش هستیم که آموزشی توام با سلامت برای دانش آموزان فراهم آوریم.

وی گفت: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی باید همواره مورد توجه شهروندان باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی افزود: خانواده ها نیز با آموزش پروتکل های بهداشتی به فرزندان خود ما را در این مسیر سخت یاری کنند.

کد خبر 968232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha