پیشرفت نظامی کشور ارمغان استقلال و خودباوری است

امیرسرتیپ حدادی سامانی گفت: پیشرفت نظامی کشور در چهل سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ارمغان استقلال و خودباوری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، امیر سرتیپ «علی حدادی سامانی» در دیدار جمعی از فرمانداهان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی با اشاره به پیشرفت های نظامی کشورمان در چهل سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی اظهارداشت: در حال حاضر 20 نوع انواع سامانه های کشف رادار در کشور تولید و سامانه های جدید جایگزینی سیستم های قبلی شده است.

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی چهار دهه تلاش و خودباوری ثمره خودباوری و توجه به سرمایه های داخبی بیان کرد و افزود: پیشرفت نظامی کشور در چهل سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی ارمغان استقلال و خودباوری است.

 

وی ادامه داد: با انجام این تولیدات نظامی پوشش کامل هوایی داخل کشور و حتی بیرون  مرزهای هوایی توسط پدافند هوایی ایجاد و سبب ایجاد امنیت پایدار در آسمان ایران شده است و در سایه امنیت سایر عرصه ها فرصت پیشرفت و ارتقا پیدا کرده اند.

 

امیر سرتیپ حدادی سامانی با اشاره به تلاش های دشمن در عرصه های مختلف جنگی مثل جنگ نرم، جنگ روانی و جنگ اقتصادی، تصریح کرد: دشمن در تمامی این عرصه های شکست خورده و پدافند هوایی در  جنگ الکترونیک پدافند غیرعامل، توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده است.

 

وی خاطرنشان کرد: نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران کوچکترین خطای دشمنان را بی پاسخ نخواهد گذاشت و هرگونه تجاوز به حریم هوایی را پاسخ می دهد و همسو با تمامی یگان های نیروهای مسلح در برابر دشمنان ایستادگی می کند.

 

فرمانده منطقه پدافند هوایی بخش مرکزی کشور با اشاره به اینکه در شرایط کرونا نیز این یگان نظامی مسئولیت اجتماعی خود را ایفا می کند، یادآورشد: در این روزها با نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد در خدمت رسانی به نیازمندان همکاری داشته و در ضدعفونی کردن مراکز عمومی با ستاد کرونا مشارکت داشته است.

کد خبر 968245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha