تعیین تکلیف مجتمع سابق فرهنگ و ارشاد فاروج  به شورای برنامه ریزی استان رسید

پس از اما و اگرهای بسیار و واگذاری کاغذی این مجتمع به دستگاه های مختلف، بالاخره دانشگاه علوم پزشکی این فضا را پسندید و تعیین تکلیف آن مصوبه شورای برنامه ریزی آینده استان خواهد بود.

«مسعود صادق تیتکانلو» فرماندار فاروج با بیان اینکه مجتمع سابق فرهنگ و ارشاد فاروج در مجاورت بیمارستان شهر و فضا مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: برای توسعه بیمارستان از جمله راه اندازی بخش سی تی اسکن در بیمارستان این فضا به کار می آید که مراحل تحویل آن در شورای برنامه ریزی استان تعیین تکلیف می شود.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی هم در این خصوص گفت: بازدید از طرح انجام شده و با وجود فاصله آن از فضای بیمارستان، به آن نیاز داریم.

 

«سید احمد هاشمی» افزود: مسیر واگذاری تا زمان برگزاری شورای برنامه ریزی استان که در ماه آینده است باید طی شود تا تعیین تکلیف آن به این شورا برسد.

 

در نشست استاندار با نخبگان اقشار مختلف شهرستان فاروج برآورد هزینه بهره برداری و تعیین تکلیف آن در شورای برنامه ریزی استان مصوب شد.

 

ساخت مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد فاروج یکی از مصوبات دور اول سفر هیئت دولت نهم و دهم به شهرستان فاروج است که سال ۸۵ ساخت آن آغاز شد اما در سال ۹۱ و پس از صرف 11 ميليارد ريال اعتبار، ساخت آن به علت آنچه كه جانمايي غلط عنوان شده بود، متوقف شد.

 

در حالی که استاندار خراسان شمالي در نشست شوراي اداري فاروج در دی ماه سال 97 با ذکر این نکته که  شاخص فاروج در برخورداري از فضاهاي فرهنگی پایین است و بر این اساس بناي ناتمام مجتمع فرهنگي و هنري به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بازمي گردد اما با گذشت یک سال و هشت ماه از این مصوبه این طرح این بار به دانشگاه علوم پزشکی واگذار می شود!

 

مساحت كنوني فضاهاي فرهنگي شهرستان فاروج با احتساب مجتمع فرهنگی شهر تیتکانلو  720 متر مربع است و با بهره برداري از مجتمع در حال ساخت فعلی فاروج اين رقم به هزارو 50 مترمربع در مقابل جمعیت افزون بر 49 هزار نفری فاروج مي رسد.

 

کد خبر 968265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha