اختصاص ۳ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز هنرستان های قزوین

جمالی پور گفت: اعتبار ۳۰۰ میلیون تومانی از محل اعتبارات تملک برای تجهیز هنرستان های استان به اداره کل نوسازی استان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «هدایت الله جمالی پور» در جلسه شورای آموزش و پرورش استان بیان کرد: بر اساس آمار بهداشت جهانی 2 سال دیگر هم این ویروس وجود دارد و تا وقتی که همه کشورها از دارو بهره مند شوند، زمان لازم است اما نمی توان آموزش را تعطیل کرد.

 

استاندار قزوین ادامه داد: باید با تعامل آثار این بیماری را کاهش دهیم؛ ستاد کرونا استان مأموریت یافته تا نظارت جدی بر مدارس داشته باشد تا شرایط ویژه ای برای علم آموزی دانش آموزان ایجاد شود.

 

وی اظهار کرد: از مدیران می خواهیم تا با رعایت اصول بهداشتی دغدغه مردم را کاهش دهند، آغاز سال تحصیلی یکی از دغدغه های اصلی مردم است و در این میان با توجه به تلاش ضد انقلاب برای بدجلوه دادن اوضاع داخلی، نمی توان کشور را تعطیل کرد، به ویژه کشور ما که در تحریم به سر می برد.

 

جمالی پور عنوان کرد: بودجه آموزش و پرورش ملی است و ساخت اردوگاه اولویت اول ماست و در اعتبارات مسیر ما مشخص است و خارج از مسیر نمی توان کاری کرد اما باید دید اردوگاه های موجود در استان تا چه حد مورد استفاده قرار می گیرد.

 

وی افزود: ما باید خلاقیت مالی و اقتصادی داشته باشیم، دولت می تواند از اختیارات قانونی خود استفاده کند، اما شرایط اقتصادی موجود محدودیت های زیادی ایجاد کرده است.

 

استاندار قزوین در ادامه با اشاره به مصوبات شورای آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: لازم است کمیته ای برای بررسی ساخت اردوگاه یانس آباد تشکیل شود و همچنین اعتبار 300 میلیون تومانی از محل اعتبارات تملک برای تجهیز هنرستان های استان به اداره کل نوسازی استان اختصاص یافته است.

 

وی یادآور شد: همه ما تربیت یافتگان این سیستم هستیم و معتقدیم توسعه و عزت کشور در گرو نظام آموزشی متعهد و پویاست.

 

کد خبر 968293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha