انهدام گروه‌های تکفیری داعش در کشور لبنان

ارتش لبنان یک گروه تروریستی مرتبط با گروه تکفیری داعش را شناسایی و منهدم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، ارتش لبنان یک گروه تروریستی مرتبط با گروه تکفیری داعش را شناسایی و منهدم کرد.

 

ارتش لبنان در عملیاتی موفق به شناسایی پایگاه های این گروه های داعشی در شمال کشور لبنان شدند و مقدار قابل ملاحظه ای سلاح و مهمات از این پایگاه ها کشف کردند.

 

ارتش لبنان در بیانیه ای نام سرکرده این گروه را خالد تلاوی اعلام کرده است که در اعترافات اولیه مشخص شده که به گروه های داعشی متصل هستند.

 

در بیانیه ارتش آمده است: انهدام این گروه در چارچوب عملیات پیشگیرانه و نظارت مداوم بر سازمان ها و سلول های تروریستی بوده است.

 

لبنان اغلب شاهد نفوذ عناصر تکفیری از خاک سوریه است ، جایی که آنها مردم یا نیروهای امنیتی را مورد هدف قرار می دهند.

 

در آگوست سال 2014 ، اعضای جبهه الشام ، که قبلاً به عنوان جبهه النصره شناخته می شد ، با حمله به نیروهای لبنانی در 124 کیلومتری شمال شرق بیروت تعدادی از نیروهای جنبش حزب الله را به شهادت رساندند.

 

از آن زمان ، حزب الله و نیروهای نظامی ارتش لبنان در مرزهای شمال شرقی این کشور در برابر گروه های تروریستی مورد حمایت خارجی از لبنان دفاع می کنند.

 

حزب الله چندین حمله داعش را در داخل لبنان شناسایی و خنثی کرده است. آنها همچنین در حال کمک به نیروهای ارتش سوریه برای مقابله با ستیزه جویی های تحت حمایت خارجی هستند.

کد خبر 968318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha