برنامه‌های گرامیداشت۱۷ شهریور در خراسان جنوبی مجازی برگزار می‌شود

حجت الاسلام ملایی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، امسال برای برنامه های بزرگداشت شهدای قیام خونین ۱۷شهریور از ظرفیت هیئت های مذهبی و فضای مجازی استفاده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند،‌ حجت الاسلام «احمد ملایی» صبح امروز (۱۶شهریور) در دیدار دست اندرکاران ستاد استانی مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هشتم و  ۱۷شهریورماه ۱۳۵۷با نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی اظهار کرد: در ایام کرونا با توجه به شرایط و محدودیت ها دو اصل تعطیل‌ناپذیر بودن و سلامت محوری در برگزاری مراسمات ملی و انقلاب و مذهبی مدنظر بوده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در همین ایام عرصه جهانی به شکلی بود که «کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ أرضٍ کَربَلا (همه روزها عاشورا و همه زمین‌ها کربلاست)» را همه به عیان می بینند، افزود: اما برخی از اعراب دست دوستی با قاتلان مسلمانان دادند و سخن از ضدیت با ایران و عادی سازی رابطه با اسراییل می زنند.

 

حجت الاسلام ملایی ادامه داد: وجود شعارهای دروغین مدعیان حقوق بشر  موجب می شود در مقابل جریان تبلیغی ما اصل آن بر تعطیل‌ناپذیری باشد.

 

وی با بیان اینکه با گرامیداشت شهدای هشتم شهریور و قیام خونین ۱۷ شهریورماه، تصریح کرد: در برگزاری مراسم امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت تجمع، تغییر روش دادیم و از ظرفیت هیئت های مذهبی و فضای مجازی استفاده می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تاکید کرد: هفدهم شهریور ۱۳۵۷ یکی از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می شود که جدایی میان مردم و حکومت را عمیق‌تر کرد و نشان دهنده استیصال و ناتوانی رژیم پهلوی برای مقابله با نهضت امام خمینی(ره) بود.

 

 

کد خبر 968347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha