۷۲ بسته معیشتی به همت کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (سلام الله علیها) از توزیع ۷۲ بسته معیشتی به همت فعالان این کانون در بین نیازمندان و مستمندان به یاد شهدای کربلا خبر داد.

«سید هاشم سیدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 72 بسته معیشتی به یاد شهدای کربلا به همت خیرین و فعالان این کانون تهیه و در بین نیازمندان محله توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (سلام الله علیها) تصریح کرد: این بسته شامل رب گوجه فرنگی، برنج، گوشت قرمز، نمک و روغن مایع است.

 

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه تاکنون این کانون بیش از 2 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در اختیار نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا قرار داده تا بخشی از آلام اقتصادی این عزیزان کاهش یابد.

 

سیدی بیان کرد: منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از نیازمندان خط مشی فعالیت های خیرخواهانه این کانون است و فعالان این کانون نیز مشارکت بسیار خوبی در اقدام های خداپسندانه داشته اند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (سلام الله علیها) افزود: با حمایت خیرین این فعالیت های خیرخواهانه از سوی این کانون تا پایان شیوع بیماری کرونا در بین نیازمندان ادامه خواهد داشت.

 

سیدی تاکید کرد: فعالیت های فرهنگی این کانون نیز از طریق فضای مجازی پیگیری می شود و تاکنون مخاطبان زیادی به فعالیت های فرهنگی این کانون جذب شده اند.

کد خبر 968383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha