اجرای طرح «شمیم حسینی» با توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در جهرم

قریب زاده گفت: همزمان با ایام محرم و در راستای حمایت از نیازمندان، طرح «شمیم حسینی» با توزیع یک هزار بسته مواد غذایی در جهرم به اجرا در آمد.

«بیژن قریب زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به طرح «شمیم حسینی» به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جرم در ایام محرم، گفت: این طرح به منظور کمک و حمایت از خانواده های نیازمند با توزیع بسته های مواد غذایی به اجرا در آمد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جهرم با اشاره به اهداف اجرای این طرح، افزود: طرح «شمیم دوستی» در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تداوم رزمایش «کمک های مومنانه» در زمان شیوع بیماری «کرونا» اجرا شده است.

 

وی با اشاره به اینکه این طرح دومین مرحله کمک های اداره اوقاف به خانواده های نیازمند بوده است، بیان کرد: طرح «شمیم حسینی» از محل عواید موقوفات منطبق با ماه محرم به اجرا در آمده است.

 

قریب زاده به تعداد بسته های توزیع شده در دومین مرحله اجرای طرح «شمیم حسینی» اشاره کرد و گفت: در این مرحله از طرح، تعداد یک هزار بسته مواد غذایی تهیه و میان خانواده های نیازمند و آسیب دیده از «کرونا» توزیع شد.

 

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح یک میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شد که اعتبار آن از محل موقوفات تامین شده است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جهرم ترویج روحیه مواسات و همدلی و کمک مومنانه به اقشار کم برخوردار  را از اهداف طرح «شمیم حسینی» عنوان کرد و اظهار داشت: در راستای این طرح ترویج فرهنگ وقف و اجرای نیات واقفان نیز دنبال می شود.

 

قریب زاده در پایان تصریح کرد: این امر موجب ایجاد ساختارمندی بیشتر جریان مذهبی و تنظیم شعائر حسینی با رعایت اصل امانت ‌داری در اجرای نیات مرتبط با سیدالشهدا (ع)، با توجه به قیود مکان و زمان شده است.

کد خبر 968408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha