۹ حوزه انتخابیه استان کرمان در ایام سالگرد شهادت شهید سلیمانی برنامه شاخص اجرا می کنند

بصیری گفت: بر اساس تقسیمات انجام شده برنامه های شاخص هر روز توسط ۹ حوزه انتخابیه استان تولید و اجرا می شود ضمن اینکه هر شهرستان می تواند برنامه های مستقل از حوزه انتخابیه برای خود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، محمدصادق بصیری، یکشنبه(۱۶ اردیبهشت) در حاشیه نشست کمیته شهرستان های شورای سیاست گذاری مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی به خبرنگاران گفت: در جلسه امروز کمیته شهرستانی با مسئولیت بنده، دبیری سردار مطهری و جانشینی سیدابراهیم یزدی تشکیل و شهرستان های استان نیز از طریق ارتباط ویدیو کنفرانس در آن حضور داشتند.

 

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان هدف از تشکیل این نشست را تدوین برنامه های شهرستانی دانست و افزود: قرار است کمیته شهرستانی هم با حضور امام‌جمعه، فرمانده سپاه، فرماندار، رییس بنیاد شهید و دیگر شخصیت های حقیقی و حقوقی و با مسئولیت هیئت رزمندگان به عنوان دبیر تشکیل شود.

 

 

وی با بیان اینکه برنامه های نخستین سالگرد شهید سلیمانی قرار است طی یک دهه در کل استان اجرا شود؛ اظهار داشت: وقت زیادی نداریم و جلسات شهرستانی باید سریع شکل بگیرد.

 

بصیری ادامه داد: با توجه به اینکه ۲۳ شهرستان و ۱۱ روز برنامه در ایام سالگرد داریم بر اساس تقسیمات انجام شده برنامه های شاخص هر روز توسط ۹ حوزه انتخابیه استان تولید و اجرا  می شود ضمن اینکه هر شهرستان می تواند برنامه های مستقل از حوزه انتخابیه برای خود داشته باشد.

 

 

وی افزود: شهرستان ها باید برنامه های خود را جهت بررسی و صدور مجوز از شورای سیاست گذاری، تا ۲۲ شهریورماه جاری به کمیته استانی واقع در هیئت رزمندگان استان ارسال کنند و تأکید می شود برنامه ها باید کیفی، فاخر و در شأن شهید سلیمانی باشد.

 

 

بصیری با اشاره به اینکه برنامه ها همچنین در هماهنگی با ستاد کرونا باید باشد؛ گفت: برنامه ها باید فاقد تشریفات و ریخت و پاش بوده و با مرام شهید سلیمانی مطابقت داشته باشد.

کد خبر 968450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha