دعوت شهرداری  از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در پارک بانوان

شهردار زاهدان با اشاره به اینکه پارک بانوان تا پایان سال قابل استفاده برای بانوان خواهد بود، گفت: بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در پارک بانوان شتاب کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «عبدالقادر پربار» در برنامه تلویزیونی بازتاب گفت: اولین پارک بانوان زاهدان توسط پیمانکار در حال ساخت است و تا پایان سال  جاری امکان استفاده از آن برای بانوان فراهم می شود.

 

شهردار زاهدان، مردم را برای سرمایه گذاری در پارک بانوان دعوت کرد و ادامه داد: محوطه سازی و پیاده رو سازی پارک بانوان توسط شهرداری انجام می شود ولی دیگر بخش های این پارک با سرمایه گذاری بخش خصوصی تکمیل می شود.   

 

پربار با اشاره به اینکه محوطه سازی، گل و گیاها و آبیاری پارک محله ای و منطقه ای  در شهر زاهدان در حال توسعه و بازسازی هستند، تاکید کرد: پارک کودک در منطقه سه ( یکی از مناطق کمتر توسعه یافته زاهدان) در دست ساخت است.

 

وی افزود: مشاور برای تهیه طرح احداث بزرگترین پارک در زاهدان انتخاب شده و به دنبال مناقصه هستیم تا پارک 115 هکتاری در  حد فاصل خیابان جمهوری و پرستار احداث کنیم.

 

شهردار زاهدان از بهسازی ورودی های شهر  به عنوان یکی از مطالبات مردمی یاد کرد و گفت:  ورودی شهر زاهدان از سمت زابل، المان دروازه قرآن در حال ساخت است؛ در ورودی از طرف چشمه زیارت، بلوار آن آسفالت و فضای سبز در حال انجام است؛ در ورودی از سمت خاش پیاده رو سازی و فضای سبز؛ در ورودی از سمت میرجاوه  کاشت 3 هزار و 200 درخت؛ در ورودی از سمت فرودگاه جدول گذاری، آسفالت و فضای سبز مدنظر است. 

 

پربار عنوان کرد: آماده سازی زیربنا و رو بنایی در مجتمع های مسکونی شرکت های تعاونی برعهده شهرداری نیست و برعهده مالکین زمین ها و شرکت های تعاونی است.

 

وی افزود:  سازمان راه و شهرسازی، آماده سازی مهر شهر  را انجام دهد و نگهداری آنها را به شهرداری واگذار کند.

 

شهردار زاهدان گفت:  آسفالت شهرک جهاد  انجام نشده به دلیل اینکه منتظر پایان عملیات گاز کشی و آب و فاضلاب در این شهرک هستیم.

 

وی افزود: شهرداری بدون همکاری مردم توان  نظافت شهر را ندارد بنا براین مردم در جمع آوری نخاله و زباله ناظر و گزارش دهنده و پیگیر باشند.

کد خبر 968465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha