مسابقه مجازی «مصباح الهدی» در حرم مطهر رضوی برگزار می شود

مسابقه فرهنگی «مصباح الهدی» ویژه ماه محرم‌الحرام از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی طراحی‌شده و به‌ صورت مجازی در بارگاه منور امام هشتم(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با طراحی مسابقات قرآنی برای سنین مختلف به دنبال ایجاد زمینه برای تدبر در آیات نورانی کلام‌ الله مجید است و مسابقه «مصباح الهدی» یکی از مسابقات فرهنگی است که به همت اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی و همکاری اداره علوم قرآنی این بارگاه مقدس طراحی‌شده است و می‌کوشد تا علاقه ‌مندان مشتاق به قرآن را با آموزه‌های این کتاب آسمانی آشنا کند.

 

منبع سؤالات این مسابقه کتاب «امام حسین(ع) و قرآن» است و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت حرم به آدرس razavi.aqr.ir و با انتخاب سامانه مسابقات اينترنتی حرم مطهر رضوی و عضویت در آن منبع را دانلود کنند و با رویت سؤالات پاسخنامه را تکمیل و به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۰۲۲۲۲ ارسال کنند و یکی از برندگان این حرکت قرآنی باشند.

 

آخرین ‌مهلت مسابقه فرهنگی «مصباح الهدی» ۱۷ مهرماه ۱۳۹۹ است و اطلاع‌ رسانی به برندگان از طریق سامانه پیامکی مذکور انجام و بعد از پایان مسابقه و قرعه‌کشی، جوایز فرهنگی تدارک دیده‌شده از سوی آستان قدس رضوی به آنان اهدا خواهد شد.

 

یادآور می‌شود؛ برگزاری مسابقات فرهنگی، تولیدات فرهنگی اعم از تولید و انتشار کتاب، لوح فشرده، انتشار پوستر و کارت‌پستال ازجمله فعالیت‌های فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که در مناسبت ‌های مختلف در حرم مطهر امام رضا(ع) در اختیار زائران و مجاوران این آستان مقدس قرار می‌گیرد.

کد خبر 968487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha