کنگره امام سجاد (ع) به عنوان یک برنامه ملی مصوب شد

معاون فرهنگی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد گفت: پس از بررسی انجام شده، کنگره امام سجاد (ع) به عنوان یک برنامه ملی مصوب شد و مقرر شد که جزو برنامه ملی ستاد باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، «سعید سعادتی» ظهر امروز (16 شهریور) در نشست مدیران ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان‌ها به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد ضمن تقدیر از برگزاری کنگره امام سجاد (ع)، اظهار کرد: امسال حضور شخصیت‌ها در این کنگره به لحاظ کیفی و کمی افزایش چشم‌گیری داشته است که قابل قرد دانی است.

 

معاون فرهنگی ستاد هماهنگیر کانون‌های فرهنگی مساجد بیان داشت: بر اساس بررسی‌ها مشارکت استان‌ها نیز در برگزاری این کنگره افزایش پیدا کرده است و می‌توان گفت که شعاع تاثیرگذاری این کنگره افزایش داشته است.

 

وی با بیان اینکه اغلب استان‌ها در برنامه‌های ملی و استانی کنگره امام سجاد (ع) شرکت کردند، بیان داشت: پس از بررسی انجام شده، کنگره امام سجاد (ع) به عنوان یک برنامه ملی مصوب شد و مقرر شد که جزو برنامه ملی ستاد باشد.

 

سعادتی ادامه داد: بنا شد که کنگره امام سجاد (ع) هر ساله پر قدرت برگزار شود و تمام استان‌ها در این کنگره نقشی ایفا کنند و تمام کانون ها یکی پس از دیگری به این جریان بپیوندند.

 

 

کد خبر 968573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha