سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو در مرحله استانی برگزار می شود

همتی گفت:سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی ویژه کارکنان و همسر همکاران شرکت های وزارت نیرو در استان سمنان، در مرحله استانی به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان،«ابوالفضل همتی» در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی ویژه کارکنان و همسر همکاران شرکت های وزارت نیرو در استان سمنان به دلیل شرایط کرونایی به صورت مجازی  به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان برگزار خواهد شد  گفت: این مسابقات در رشته های علوم قرآنی؛ قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ ، مفاهیم، زبان آموزی و تحقیق موضوعی برگزار می شود.

 

دبیر امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان سمنان زمان برگزاری این مسابقات را روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۸ و۱۹شهریور ماه سال جاری اعلام کردوافزود: سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو در مرحله استانی در بخش برادران و خواهران به صورت جداگانه به اجرا در خواهد آمد.

 

وی با اشاره به اینکه رشته های «مفاهیم» و «زبان آموزی» قرآن به صورت از راه دور و با همکاری مرکز آموزشی گیلان انجام می شود  اظهارداشت: در رشته تحقیق موضوعی، هفت عنوان موضوع در نظر گرفته شده و تحقیق های علاقمندان این رشته ارائه شده است.

 

همتی با بیان  اینکه در رشته حفظ، از طریق ارتباط ویدئوکنفرانسی با شهرستان های مختلف استان و به صورت انفرادی انجام می گیرد اضافه کرد: در رشته های قرائت تحقیق و ترتیل، متسابقین می بایست آیات مشخص شده را ظرف مهلت مقرر به صورت موبایلی ضبط کردتا از سوی داوران، نفرات برتر مشخص شوند.

 

دبیر امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان سمنان از تقدیر نفرات اول تا سوم هر رشته در مرحله استانی توسط شرکت های صنعت آب و برق این استان خبردادوافزود: نفرات نخست هررشته، به مسابقات کشوری معرفی خواهند شد.

کد خبر 968574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha