شمار قربانیان کرونا در خراسان جنوبی به ۱۴۳ نفر افزایش یافت

دهقانی فیروزآبادی گفت: با فوت ۲ مورد جدید در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد آمار فوتی کرونا در استان به ۱۴۳ نفر افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد دهقانی فیروزآبادی» ظهر امروز (۱۶شهریور) در گفتگو با رسانه های گروهی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۴۶ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند، اظهار کرد: از بیماران بستری تست کرونا برای ۳۵ نفر مثبت شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: هم اکنون هشت بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان های استان بستری هستند که حال پنج نفر از بیماران وخیم گزارش شده است.

 

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد جدید فوتی در اثر کرونا داشته ایم که تاکنون مجموع آمار فوتی کرونا در استان به ۱۴۳ مورد رسیده است.

 

دهقانی فیروزآبادی ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در خراسان جنوبی، تاکنون ۱۳هزار و ۵۴۶ مورد آزمایش در استان انجام شده که ۲هزار و ۶۶۷مورد مثبت بوده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با تاکید بر اینکه هم اکنون خراسان جنوبی در وضعیت هشدار کرونا قرار دارد، گفت: شهرستان‌های بیرجند، نهبندان و سربیشه در وضعیت قرمز (پر خطر) و  شهرستان‌های طبس، فردوس و قائن در وضعیت نارنجی هستند.

 

وی با اشاره به اینکه شهرستان‌های درمیان و زیرکوه و سرایان در وضعیت زرد (متوسط خطر) هستند، عنوان کرد: همچنین شهرستان‌های بشرویه و خوسف نیز در وضعیت سفید قرار دارند.

 

کد خبر 968593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha