خانه مداحان و ستایشگران خوزستان افتتاح شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه امروز پس از سال‌ها و به برکت خون شهدا توانستیم خانه مداحان خوزستان را راه‌اندازی کنیم گفت: خوزستان جزء سه استانی است که دارای خانه مداحان و ستایشگران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی‌زاده» شامگاه (یکشنبه 16 شهریور) در آیین افتتاح خانه مداحان و ستایشگران خوزستان که در اهواز برگزار شد اظهار کرد: راه‌اندازی و ایجاد خانه مداحان اتفاق بسیار خوبی است که سال‌ها منتظر آن بودیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه پیامبر (ص) پیش از رحلت وصیت معروف خود که همان ثقلین است را بیان کردند افزود: این ثقلین قرآن و عترت است، ما تنها دارالقرآن نداریم، قرآن بدون عترت النبی (ص) نه‌تنها مایه هدایت نیست بلکه ضلالت انسان را در پی دارد.

 

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی این خانه برای قرآنیان و ستایشگران است تصریح کرد: امروز پس از سال‌ها و به برکت خون شهدا توانستیم خانه مداحان استان را راه‌اندازی کنیم و خوزستان جزء سه استانی است که دارای خانه مداحان و ستایشگران است.

 

حجت‌الاسلام نبی‌زاده با بیان اینکه خانه مداحان به تقویت کمی و کیفی مداحان در استان کمک می‌کند اذعان داشت: جایگاه مداحان همان جایگاه زینبی و سجادی است، مداحان معارف اهل بیت (ع) را به زبان هنر به عموم جامعه نشر می‌دهند، ستایشگر اهل بیت (ع) کسی است که بتواند هنر خود را برای نشر معارف الهی بهره بگیرد.

 

وی در پایان یاد آور شد: امیدوار هستیم که راه‌اندازی این خانه حرکت بسیار مبارکی برای جامعه استان باشد و فرهنگ ستایشگری و مداحی به نسل های جدید به درستی انتقال یابد.

 

کد خبر 968648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha