احیای «ماراوی» با توسعه بانکداری اسلامی امکان پذیر است

شورای مبارزه با پولشویی فیلیپین اعلام کرد که احیا و بازسازی ماراوی با توسعه بانکداری اسلامی که دارای مکانیسم های شریعت محور هستند،امکان پذیر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « bworldonline»، شورای مبارزه با پولشویی فیلیپین اعلام کرد که احیا و بازسازی ماراوی با توسعه بانکداری اسلامی که دارای مکانیسم های شریعت محور هستند،امکان پذیر است.

 

«عارفه اعلا»،رئیس شورای مبارزه با پولشویی فیلیپین در این باره گفت: توسعه بانکداری اسلامی می تواند به کسب و کارهای کوچک کمک کند و زیرساخت های جدید در این منطقه جنگ زده ایجاد کند.

 

وی افزود: بانکداری اسلامی می تواند با تامین منابع مالی اضافی یا جایگزین برای برنامه ها و پروژه های موجود در آن  نقش مهمی در احیای شهر ماراوی داشته باشد.

 

اعلا همچنین گفت: پروژه هایی مانند زیرساخت های عمومی ، سکونتگاه ها ، معیشت و توسعه تجارت ، خدمات اجتماعی و ایجاد صلح به طور گسترده ای با اصول شرع مطابقت دارند و با استفاده از بودجه اسلامی می توان آنها را به انجام رساند.

 

رئیس شورای مبارزه با پولشویی فیلیپین تصریح کرد: بانک های اسلامی یا واحدهای بانکی اسلامی وام دهندگان سنتی همچنین می توانند بودجه ای را که برای چشم انداز کشاورزی در منطقه خودمختار «بانگسامورو» در منطقه مسلمان نشین میندانائو  لازم است،تامین کنند.

 

وی همچنین گفت: بودجه اسلامی محصولات مطابق با شریعت را فراهم می کند که می تواند به مشاغل کوچک در میندانائو کمک کند.

کد خبر 968839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha