مرکز داوری اتاق تعاون خراسان جنوبی راه‌اندازی می شود

حسینی گفت: مركز داوري اتاق تعاون به منظور حل و فصل اختلافات بين تعاوني ها و گره گشايي از مشكلات تعاونگران به زودی در استان خراسان جنوبی راه اندازي مي شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند،‌ «غلامحسین حسینی» صبح امروز (۱۷ شهریور) در دیدار اعضای هیات رئیسه اتاق تعاون استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: اقتصاد در نظام جمهوری اسلامی ایران در سه بخش دولتی، خصوصی و تعاونی تعریف شده است که بخش تعاون می تواند با جمع آوری سرمایه های کوچک کارهای بزرگ اقتصادی انجام دهد و زمینه ساز توزیع عادلانه ثروت در جامعه شود. 

 

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از وظایف ما بحث آموزش به اعضا و مدیران تعاونی ها است، افزود: در حال حاضر بخش داوری اتاق تعاون در خراسان جنوبی به زودی تشکیل می شود.

 

وی ادامه داد: كار مركز داوری اتاق تعاون، حل و فصل اختلافات بين تعاونی هاست كه اختلاف تعاونی ها با يكديگر و يا با افراد حقيقی را رسيدگی می كند.

 

گفتنی است در حال حاضر ۹۱۸ شرکت‌های تعاونی فعال با ۷۰۷ هزار و ۵۳۴ عضو و بیش از ۳۸۷ میلیارد ریال سرمایه در استان وجود دارد. از ابتدای امسال ۱۶ تعاونی در گرایش‌های مختلف در استان تشکیل شده که ۲۹۱ فرصت شغلی در حوزه تعاون را ایجاد کرده است.

 

 

کد خبر 968847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha