پرداخت وام قرض‌الحسنه ۲۰ میلیون تومانی به خبرنگاران گیلانی

پارسا از پرداخت وام قرض‌الحسنه ۲۰ میلیون تومانی به خبرنگاران گیلانی خبر داد و گفت: خبرنگاران گیلانی می توانند با ارائه کارت سازمان بسیج رسانه از تخفیفات ویژه جهت استفاده از حمایت‌های حقوقی بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «مهدی پارسا» امروز(دوشنبه، ۱۷ شهریور) در جمع خبرنگاران با اشاره به حمایت حقوقی از خبرنگاران از امضای تفاهم‌نامه فی مابین سازمان بسیج رسانه گیلان و گروه  حقوقی حامیان عدالت و توسعه سوما به‌منظور افزایش حمایت حقوقی از اصحاب رسانه در گیلان خبر داد.
 
 
رییس سازمان بسیج رسانه گیلان پرداخت وام قرض‌الحسنه تا سقف ۲۰ میلیون تومان به متقاضیان را از مفاد این تفاهم‌نامه عنوان کرد و افزود: براساس این تفاهم‌نامه، تمامی مشاوره‌های حقوقی برای خبرنگاران عضو سازمان بسیج رسانه گیلان رایگان انجام می‌شود.
 
 
وی با اشاره به برگزاری دوره‌های حقوق رسانه ویژه خبرنگاران گیلانی در سازمان بسیج رسانه اعلام کرد: خبرنگاران گیلانی می توانند با ارائه کارت سازمان بسیج رسانه از تخفیفات ویژه جهت استفاده از حمایت‌های حقوقی بهره‌مند شوند.
 
 
پارسا دفاع از حقوق مردم و مطالبه‌گری از مسئولان را از وظایف بسیج رسانه دانست و گفت: مسئولان باید نقدپذیری را در خود تقویت کرده و از مطالبه‌گری اصحاب رسانه جهت رفع ضعف‌ها و کاستی‌ها استقبال کنند.
 
 
وی خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه می‌توانند روزهای سه‌شنبه ساعت ۱۵ تا ۲۰ جهت دریافت مشاوره‌های حقوقی به موسسه حقوقی "سوما" به نشانی رشت، پل طالشان، نرسیده به دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند.
 
کد خبر 968885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha