شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در خرم آباد

سرهنگ دولتشاهی از شناسایی و دستگیری ۳ نفر از عاملان تیراندازی در این شهرستان خبر داد و گفت: نیروی انتظامی با هوشیاری از نظم و امنیت جامعه صیانت می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سرهنگ «عباس دولتشاهی» امروز(17 شهریور) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نیروی انتظامی با هوشیاری از نظم و امنیت جامعه صیانت می کند.

 

فرمانده انتظامی خرم آباد از استمرار طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبرداد و افزود: با هرگونه بی نظمی برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

 

وی در ادامه از شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی در خرم آباد خبرداد و بیان کرد: در پی وقوع 2 فقره تیراندازی توسط افراد ناشناس به سوی منزل شهروندان، پس از چند شبانه روز اقدامات پلیسی، ماموران موفق به شناسایی آنان شده که با هماهنگی مقام قضایی طی ۲ مرحله عملیات رعد آسا  موفق به دستگیری ۳ نفر عامل تیراندازی شده اند.



سرهنگ دولتشاهی افزود: پس از بازرسی از محل اختفا آنان تعداد یک قبضه سلاح شکاری بکار رفته در تیراندازی کشف و طی بازجویی از افراد دستگیر شده مشخص گردید علت تیراندازی اختلافات فردی و خانوادگی بوده که پس از تشکیل پرونده  به محاکم قضایی معرفی و نهایتا روانه زندان شدند 



فرمانده انتظامی خرم آباد اظهار کرد: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی با اقتدار تمام با  افرادی که به هر نحو مبادرت به قانون شکنی کنند برخورد  قاطع خواهند کرد.

کد خبر 968914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha