طرح «سه شنبه های تکریم» با حضور مجازی وزیر ارشاد برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: طرح «سه شنبه های تکریم» هفته جاری اردبیل در منزل سردار شهید ناصر صوفی با حضور مجازی و ارتباط تصویری با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طرح «سه شنبه های تکریم» هفته جاری اردبیل در منزل سردار شهید ناصر صوفی با حضور مجازی و ارتباط تصویری با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: در این دیدار خانواده شهید صوفی با «سید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت الاسلام «حبیب الله ارزانی» رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به گفتگو خواهند پرداخت.

 

این مقام مسئول ادامه داد: در این دیدار مسئولان ارشد استانی به همراه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگان ارگان های انقلابی استان در منزل مادر این شهید والامقام حضور خواهند داشت.

 

سقاء عنوان کرد: طرح «سه شنبه های تکریم» به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با هدف ارج نهادن به مقام شهدا و خانواده معظم ها به صورت هفتگی در سراسر کشور به همت کانون های مساجد برگزار می شود.

 

وی اعلام داشت: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه این ویژه برنامه به صورت محدود برگزار خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: در این برنامه معنوی از مقام مادر شهید «ناصر صوفی» تجلیل و تقدیر خواهد شد.

 

سقاء خاطر نشان کرد: خانواده معظم شهدا به عنوان سرمایه های صبر و مقاومت شناخته می شوند و این افتخار بزرگی برای فعالان کانون های مساجد است که در چهلمین سالگرد دفاع مقدس از این الگوهای استقامت تقدیر و تجلیل می کنند.

کد خبر 968930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha