​تمام خسارت ها جبران می شود/ کمبود خاصی در منطقه زلزله زده رامیان وجود ندارد

​غراوی گفت: تیم های ارزیاب در منطقه زلزله زده رامیان حضور دارند و به منظور جبران خسارت ارزیابی ها به وزارت کشور ارسال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «میرمحمد غراوی» امروز (دوشنبه 17 شهریور) با حضور در منطقه زلزله زده رامیان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ساعت دو و چهار دقیقه بامداد امروز شاهد زلزله ای به بزرگی 5.1 ریشتر در منطقه بودیم که براثر آن خسارت هایی به واحدهای مسکونی عمدتا در روستای قورچای و الهادی به بار آورد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان ادامه داد: از بدو وقوع این زلزله نیروهای امدادی در محل مستقر شدند و در صبح زود بنیاد مسکن، هلال احمر و اورژانس و دستگاه های اجرایی کانون مدیریت بحران برای ارزیابی خسارت اقدام کردند.

 

غراوی تاکید کرد: در این منطقه زلزله باعث مصدومیت 12 نفر شد که به صورت سرپایی درمان شدند و خسارت های جزئی نیز به 30 واحد مسکونی در این منطقه از  16 تا 75 درصد به وجود آمده است.

 

وی گفت: ارزیابی خسارت های زلزله رامیان به وزارت کشور ارسال می شود و در حال حاضر نیروهای امدادی در محل مستقر هستند و کمبود خاصی وجود ندارد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان یادآور شد: امروز نزدیک به 70  واحد مسکونی در روستای قورچای بازدید شد و اکثر این واحدهای مسکونی خشتی گلی و  قدیمی بود و شناژ افقی و عمودی در آنها به کار نرفته بود و با کوچکترین زمین لرزه ای آسیب به آنها وارد می شد.

 

غراوی بیان کرد: پس لرزه های دیگری نیز در این منطقه اتفاق افتاده است و همه نیروهای امدادی در محل مستقر هستند.

 

کد خبر 968966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha