بازسازی عملیات «فتح‌المبین» با کمک هنرمندان مرودشتی

نشست برنامه‌ریزی برگزاری هفته دفاع مقدس شهرستان مرودشت در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد و عملیات «فتح‌المبین» با کمک هنرمندان مرودشتی بازسازی شد.

به گزارشخبرگزاری شبستان از شیراز، نشست برنامه‌ریزی برگزاری هفته دفاع مقدس شهرستان مرودشت در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

«هاشم جمالی» در این نشست با تشکر از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: امسال می‌خواهیم با همکاری انجمن نمایش و بسیج هنرمندان، عملیات غرورآفرین «فتح‌المبین» را بازسازی کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه مرودشت افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، با هماهنگی ناحیه مقاومت بسیج، و همکاری 2 گروه نویسنده و کارگردان مشغول بازنویسی متن این رخداد ارزشمند در حوزه دفاع مقدس است تا با نظارت گروه عملیات سپاه و حضور بازیگران و بسیج آن را به نمایش بگذارند.

«جلال رشیدی»، نماینده مردم شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: دفاع مقدس، اوج تجلی آرمان‌های انقلاب است؛ از این رو همه ظرفیتهای کشور باید در خدمت تبیین بیش از پیش فرهنگ والای ایثار و شهادت باشد.

«رهام پیکری»، فرماندار ویژه شهرستان مرودشت در این نشست بیان کرد: با توجه به  ضرورت شناساندن همه‌جانبه ابعاد مختلف دفاع مقدس، همه دستگاه‌ها و نهادها باید توان خود را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رخداد، به کار گیرند.

«شهرام صالحی»، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت اعلام کرد: انجمن نمایش مرودشت همواره نشان داده که توان فنی بالایی برای شکل‌دهی به رویدادهای فرهنگی و هنری دارد و اوج هنرمندی جوانان این سرزمین در دفاع از آب و خاک و ناموس این سرزمین در هشت سال دفاع مقدس بوده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرودشت تاکید کرد: وظیفه ماست که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری، ایثارگری جوانان این آب و خاک را بازآفرینی کرده و الگوی مناسبی پیش روی جوانان و نوجوانان قرار دهیم.

کد خبر 968993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha