کتاب «ابلیس نامه» توسط کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی بن معرفی شد

حیدری گفت: در راستای اجرای طرح «شنبه های کتاب»، کتاب «ابلیس نامه» به نویسندگی محسن غفاری شامل آیات، روایات و قصه ها توسط اعضای کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی در مسجد ابوالفضل (ع) شهر بن معرفی شد.

«علی اصغر حیدری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: در راستای اجرای طرح «شنبه های کتاب»، کتاب «ابلیس نامه» به نویسندگی محسن غفاری شامل آیات، روایات و قصه ها توسط اعضای کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی در مسجد ابوالفضل (ع) شهر بن معرفی شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی مسجد ابوالفضل (ع) شهر بن ادامه داد: مؤلف در جلد اول این کتاب، ابتدا به بررسی ابلیس در آیات قرآن و روایات و قصص و حکایات می پردازد و ملاقات شیطان با پیامبران الهی از جمله حضرت یحیی، حضرت موسی، حضرت عیسی، حضرت نوح و غیره را بیان می کند.

 

وی ابراز کرد: در بخش بعدی این کتاب دام هایی که شیطان بر سر راه انسان ها پهن می کند و راه های مقابله با آن را شرح می دهد و در نهایت، پایان کار شیطان و مرگ آن به دست امام زمان (عج) را توضیح می دهد.

 

حیدری گفت: در جلد دوم، نویسنده برخی از داستان های، داستانی از معراج، آدم و حوا، هابیل و قابیل، روز غدیر، واقعه کربلا ضحاک مار به دوش مرتبط با شیطان را بیان کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی مسجد ابوالفضل (ع) شهر بن ادامه داد: نویسنده در ادامه کتاب «ابلیس نامه»، سپاهیان شیطان، سواره نظام و پیاده نظام ابلیس و حضور شیطان در مکان های مختلف، از جمله شیطان در روز عرفه، بر بالین محتضر، در هنگام مرگ و... را توضیح می دهد.

 

 

کد خبر 969014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha