استان یزد مهد انرژی‌های خورشیدی است

دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: استان یزد مهد انرژی‌های خورشیدی است که سرمایه‌گذاری‌های خوبی نیز در این حوزه در استان صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، «محمدرضا دشتی اردکانی» امروز در مراسم افتتاح و بهره‌برداری ۱۴ پروژه شرکت برق منطقه‌ای استان یزد که با حضور وزیر نیرو برگزار شد، گفت: شهرستان اردکان با وجود اینکه یکی از ثروتمندترین شهرهای کشور نامیده می‌شود، یکی از محروم‌ترین مناطق استان یزد به لحاظ بهره‌مندی از آب شرب باکیفیت است.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ای سی (EC) آب در بسیاری از مناطق این شهرستان بالاست و این امر سبب ایجاد نارضایتی در مردم این شهرستان شده است.

وی عنوان کرد: وزارت نیرو اقدامات خوبی در طی سال‌های متمادی در حوزه انتقال آب در استان یزد انجام داده و درخواست ما، رسیدگی به وضعیت کیفیت آب در اردکان است.

دشتی اردکانی اضافه کرد: وزارت نیرو و وزارت بهداشت، دو وزارتخانه‌ای هستند که به‌طور دقیق اقدام به پاسخ‌نامه‌ها و درخواست‌های نمایندگان می‌کنند و پیگیری بعد از جواب نیز بسیار کارگشاست و معتقدیم سایر وزارتخانه‌ها باید از این دو وزارتخانه الگو بگیرند.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی استان یزد را مهد انرژی‌های خورشیدی دانست و افزود: سرمایه‌گذاری‌های خوبی در حوزه ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی در استان یزد انجام‌شده که لازم است وزارت نیرو برق تولیدی در این نیروگاه‌ها را بدون دست‌اندازهای اداری از تولیدکنندگان بخش خصوصی خریداری کند.

کد خبر 969042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha