کادر آموزش ملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستند

بالو با بیان اینکه مشکلی بابت مواد ضدعفونی کننده نداریم و این مواد به میزان کافی در مدارس موجود است گفت: اگر در این راستا کوتاهی صورت گیرد با مدیران طبق مقررات برخورد می‌شود.

«حسین بالو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: مواد ضدعفونی کننده به ارزش بیش از 50 میلیون تومان برای ضدعفونی مدارس به واحدهای آموزشی اختصاص یافته است.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا با بیان اینکه هیچ مدرسه‌ای نباید با کمبود مواد ضدعفونی کننده مواجه شود افزود: اگر در این راستا کوتاهی صورت گیرد با مدیران طبق مقررات برخورد می‌شود.

 

وی با بیان اینکه مشکلی بابت مواد ضدعفونی کننده نداریم و این مواد به میزان کافی در مدارس موجود است گفت: همچنین سلامت کادر آموزش رصد می‌شود تا دانش‌آموزان در سلامت و امنیت کامل باشند.

 

بالو با بیان اینکه سیمکارت ویژه و اینترنت رایگان در اختیار کلیه معلمان و دانش‌آموزان قرار می‌گیرد تصریح کرد: مناطق محروم از لحاظ عدم دسترسی به وسایل الکترونیکی، به صورت حضوری در مدارس آموزش می‌بینند.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا با بیان اینکه فرم خود اظهاری «من بیمار نیستم» توسط دانش‌آموزان پر می‌شود خاطرنشان کرد: این یک ابلاغیه از سوی وزرات بهداشت و درمان است و هیچ ربطی به اینکه برخی از رسانه‌ها اعلام کرده‌اند از دانش‌آموزان تعهد می‌گیرند که در صورت مبتلا شدن به کرونا آموزش و پرورش هیچگونه مسئولیتی قبول نمی‌کند، ندارد.

 

وی همچنین با اشاره به اینکه معلمان با تلاش‌های وافر در جهاد علمی شرکت و در دوران تعطیلات کرونایی زیباترین جلوه‌های خدمت را خلق کردند اظهار کرد: بخش دوم ضرورت تحقق هدف در آموزش‌های مجازی، خانواده‌ها هستند که انتظار داریم مانند سال گذشته همکاری و مساعدت لازم را انجام دهند.

 

کد خبر 969123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha