طرح سه شنبه های تکریم در منزل شهید مظفری در قزوین برگزار شد

طرح سه شنبه های تکریم با حضور حجت الاسلام رمضانی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در منزل طلبه شهید ابراهیم مظفری در قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، طرح سه شنبه های تکریم با حضور حجت الاسلام «علی رمضانی» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین امروز (سه شنبه 18 شهریور) در منزل طلبه شهید ابراهیم مظفری در قزوین برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در این دیدار بیان کرد: شهادت مقامی است که هر کسی لیاقت رسیدن به این جایگاه را پیدا نمی کند و شهدا در نزد خداوند متعال جایگاه والایی دارند و همانطور که در قرآن کریم آمده است شهدا زنده اند و در نزد پرورگار روزی داده می شوند.

 

حجت الاسلام «علی رمضانی» افزود: خانواده های شهدا هم با صبر، ایثار و ایستادگی که دارند، مورد توجه خداوند متعال هستند و تکریم از این خانواده ها وظیفه و تکلیفی است که بر عهده همه ما قرار دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: یکی از برنامه هایی که در سال جاری از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد به صورت جدی دنبال می شود، طرح سه شنبه های تکریم است که در قالب این طرح با خانواده های شهدا دیدار می کنیم که ما این افتخار را داشتیم تاکنون با تعدادی از خانواده های شهدا در شهرستان های قزوین، آبیک، آوج، البرز و بوئین زهرا دیدار داشته باشیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین یادآور شد: آرامش و امنیت امروز جامعه مرهون گذشت و فداکاری شهدا است و ان شاالله همه ما ادامه دهنده راه شهدا باشیم که تداوم انقلاب از این مسیر می گذرد.

 

گفتنی است طلبه شهید ابراهیم مظفری از سوی بسیج در جبهه حضور یافت و در دهم اسفند سال 1365 و در سن 19 سالگی در شلمچه به شهادت رسید، پیکر این شهید مدت ‌ها در منطقه برجا ماند و در سال 1375 پس از تفحص، در گلزار شهدای شهر قزوین به خاک سپرده شد.

 

کد خبر 969158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha