کلاس های قرآن کریم کانون امام علی (ع) روستای کریق برگزار می شود

مدیر مسئول کانون امام علی (علیه السلام) گفت: کلاس های قرآن آموزی این کانون در مسجد جامع روستای کریق با حضور کودکان و نوجوانان به صورت متناوب با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

«بایرامعلی اکبرزاده» به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کلاس های قرآن آموزی این کانون در مسجد جامع روستای کریق با حضور کودکان و نوجوانان به صورت متناوب با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون امام علی (علیه السلام) تصریح کرد: تاکنون طی سال های اخیر که کلاس های قرآنی در این کانون برگزار می شود تمامی اهالی روستا به ویژه کودکان و نوجوانان از آن بهره مند شده اند و انس اهالی روستا با قرآن کریم یکی از برکات فعالیت های این کانون است.

 

وی یادآور شد: برپایی محافل انس با قرآن کریم در مناسبت های ملی و مذهبی، جمع خوانی قرآن کریم در ماه رمضان و برپایی کلاس های قرآن کریم از مهمترین فعالیت های آموزشی و فرهنگی این کانون در روستای کریق است.

 

اکبرزاده اظهار داشت: همدلی بسیار خوبی در بین اهالی روستا برای برپایی کلاس های آموزشی به ویژه با موضوع قرآن کریم وجود دارد و بسیاری از قرآن آموزان به دلیل انس با قرآن کریم اقدام به حفظ آیات کرده اند.

 

مدیر مسئول کانون امام علی (علیه السلام) افزود: کتاب قرآن کریم بهترین وسیله برای هدایت و راهنمایی انسان ها از سوی خداوند متعال به پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) نازل شد و امروز وظیفه ما مسلمانان است که با تمسک به این کتاب زندگی روزمره خود را انجام دهیم و تلاش کرده ایم که فعالیت های این کانون نیز عجین با دوره های آموزشی قرآن کریم باشد.

 

اکبرزاده بیان کرد: انس با قرآن کریم زمینه خنثی شدن توطئه های شیطانی دشمنان اسلام و انقلاب را فراهم می کند.

کد خبر 969223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha