همه باید در حمایت از اقشار آسیب پذیر پای کار آیند

جمالی پور گفت: امروز شرایط کشور ما سخت است به خصوص برای اقشار کم درآمد و همه باید دست به دست هم داده و کمک کنیم تا فرزندان این عزیزان در مدارس تحصیل کنند و عنصر مطلوبی برای کشورشان باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «هدایت الله جمالی پور» در مراسم برگزاری مرحله دوم رزمایش نهضت کمک مومنانه که امروز (سه شنبه 18 شهریور) در جوار آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار شد، بیان کرد: این اقدام، حرکت اجتماعی ارزشمند است و از زحمات همه کسانی که در این اقدام ارزشمند همکاری کردند، تشکر می کنیم.

 

استاندار قزوین ادامه داد: امروز شرایط کشور ما سخت است به خصوص برای اقشار کم درآمد که در تنگنا هستند و همه باید دست به دست هم داده و کمک کنیم تا فرزندان این عزیزان در مدارس تحصیل کنند و عنصر مطلوبی برای کشورشان باشند.

 

وی عنوان کرد: رهبری در سال جاری حول محور همکاری و حمایت از اقشار آسیب پذیر بحث مساوات و همدلی را مطرح فرمودند که اقدامات این چنینی تجلی فرمایش رهبری است و امیدواریم این حرکت ها در سطح استان ادامه یابد و خیران که امروز جامعه به آنها نیاز دارد، آستین بالا زده و با حمایت و کمک شرایط را به شرایط مناسبی برای اقشار آسیب پذیر تبدیل کنند.

 

جمالی پور اعلام کرد: ما وظیفه داریم به این مسئله توجه کنیم و مردم شریف مان را به این مسئله آگاه کنیم که از ظرفیت ها استفاده کنند؛ امروز خداوند فرصت های بی بدیلی را در اختیار ما قرار داده و می توانیم با انجام این کار، خیر در زندگی و توشه ای برای آخرت خود رقم بزنیم.

 

وی تصریح کرد: از همه مردم به خصوص خیران و ثروتمندان می خواهیم در این مسئله ورود جدی داشته باشند و ثروت شان را در مسیر خیر دنیا و آخرت صرف کنند و هر کسی به اندزه وسع خود می تواند در این مهم مشارکت داشته باشد.

 

استاندار قزوین یادآور شد: امروز 10 هزار بسته برای دانش آموزان نیازمند مقطع پیش دبستانی، دبستانی و متوسطه اول تهیه شده است که از سپاه، خیران و همه کسانی که در این مسئله همکاری کردند، تشکر می کنیم.

 

در ادامه نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: خداوند متعال در قران کریم می فرماید در مسیر ایمان حرکت کنید و بر این اساس، خروجی این کاغذ، قلم و مدرسه باید انسان هایی باشد که اعتقاد به خدا، قیامت، کتاب های آسمانی و انبیای الهی دارند.

 

آیت الله «عبدالکریم عابدینی» خاطر نشان کرد: ان شااله این کار مورد قبول خداوند سبحان واقع شود و این کار با محوریت مساجد انجام شد و پیوند بین مدرسه و مسجد ارزشمند است.

کد خبر 969233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha