بالغ بر ۲۳۵ هزار دانش آموز هرمزگانی در مقطع ابتدائی تحصیل می کنند

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: در سال تحصیلی امسال بالغ بر ۲۳۵ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی استان مشغول به تحصیل هستند.

به گزارش گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، «ایرج بیت اللهی» با بیان اینکه آموزش ابتدائی بیشترین تعداد دانش آموزان را در اختیار دارد، اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید بیش از 235 هزار دانش آموز استان هرمزگان در دوره اول و دوم مقطع ابتدائی مشغول به تحصیل هستند که بیش از 47 درصد دانش آموزان استان را تشکیل می دهد.


معاون آموزش ابتدائی آموزش و پرورش هرمزگان افزود: در سال تحصیلی 1400-1399 بیش از دو هزار و 60 آموزشگاه در قالب حدود 9 هزار و 500 کلاس درس مقطع ابتدائی به صورت مستقل و چند پایه در استان فعال هستند.


وی ادامه داد: در سال تحصیلی جاری قریب به 42 هزار دانش آموز به پایه اول ابتدائی آموزش و پرورش استان وارد شده اند که از چهار طریق کلاس حضوری، تلویزیون، آفلاین شاد و درسنامه مشغول به تحصیل می باشند.


معاون آموزش ابتدائی آموزش و پرورش هرمزگان گفت: برای کیفیت بخشی به روند آموزشی و پرورشی  مدارس دوره ابتدائی، در سال جاری طرح ها و برنامه های عملیاتی نظیر برنامه ویژه مدرسه (بوم)، برنامه تدبیر، برنامه جشنواره جابربن حیان، طرح انسداد مبادی بیسوادی و برنامه ارزشیابی توصیفی برگزار خواهد شد.

کد خبر 969291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha