خانواده شهید «نظرعلی تیموری» در طرح  سه شنبه های تکریم  می شوند

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، گفت: طرح سه شنبه های تکریم با تکریم خانواده شهید « نظرعلی تیموری» در خرم آباد برگزارمی شود.

« محمد ابدالی پور» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: «سه شنبه های تکریم»  به عنوان رویداد محله محور با استفاده از ظرفیت خودجوش و  با محوریت امام جماعت مسجد در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: این طرح همزمان با سراسر کشور به صورت ویژه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: پیوند با شهدا و خانواده های آن ها برای حرکت در مسیر واقعی و حفظ ارزش ها لازم است و این طرح قابلیت اجرایی در بین همه نهادها را دارد.

 

ابدالی پور بیان کرد: هدف از برگزاری طرح ملی «سه شنبه های تکریم» ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل جوان با تفکر ازخودگذشتگی است.

 

وی خاطرنشان کرد: باز نشر تفکر ایثار و از خودگذشتگی و حفظ خاک و استقلال کشور با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و با موضوع بازدید و تکریم خانواده های شهداء و ایثارگران و به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می شود.

 

ابدالی پور این طرح موجب تقویت ارتباط با خانواده های معظم شهدا شده است، تصریح کرد:  در این طرح با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد، ائمه جماعات به همراه فعالان فرهنگی مساجد با حضور در منزل شهدای منطقه خود، ضمن تکریم خانواده معظم شهدا، وصایای شهدا را نیز بازخوانی می کنند.

 

 طرح «سه شنبه‌های تکریم» به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور قرار است تا پایان هفته دفاع مقدس در هفتم مهر ماه، با هدف دلجویی از خانواده معظم شهدا و بزرگداشت ایثارگران در استان ادامه دارد.

 

 استان لرستان تعداد 6 هزار و 300 شخید گلگون کفن را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

کد خبر 969315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha