فوتی های کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۹۰ نفر رسید

یزدان پناه از افزایش شمار جان‌ باختگان کووید ۱۹ به ۹۰ نفر خبر داد و گفت: ۲۶۱ بیمار مشکوک و قطعی در بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند که از این تعداد، ۱۱۴ بیمار کرونایی قطعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان ‌پناه» امروز (18 شهریور ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 4995 نفر بهبود یافته اند

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه هم اکنون 261 بیمار مشکوک و قطعی در بیمارستان های استان بستری هستند، گفت: از این تعداد 114 بیمار کرونایی قطعی بوده و 19 بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.

 

وی ادامه داد: امروز جواب 252 نمونه از بیماران مشکوک به کرونا در همه شهرستان های استان از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج دریافت شد که50  درصد نمونه ها مثبت بودند

 

یزدان پناه یادآور شد: از مجموع نمونه های دریافت شده بیشترین موارد مثبت مربوط به بویراحمد 55 درصد، کهگیلویه 27 درصد و گچساران 9 درصد بود

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دوری از حضور در اجتماعات و استفاده از ماسک در کنار رعایت دستورالعمل های بهداشتی را مورد تاکید قرار داد و گفت: جامعه حالت زندگی معمولی را دنبال می کند در حالی که به هیچ وجه در شرایط نرمال نیستیم و در شرایط قرمز قرار داریم. 

 

وی تصریح کرد: کاری که مردم باید در شرایط فعلی انجام دهند، حضور حداقلی در اجتماعات و دوری از حضور هرگونه اجتماع غیرضروری است.

 

یزدان پناه گفت: همچنین استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل های بهداشتی نیز جدی گرفته شود تا بتوانیم میزان ابتلا به ویروس را کنترل کرده و دچار وضعیت بدتری نشویم.

کد خبر 969326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha