تشکیل ۱۳۸پرونده تخلف صنفی در شهرستان  دهلران

رئیس اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان دهلران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳۸پرونده صنفی به ارزش بیش از ۹میلیارد ریال در شهرستان دهلران تشکیل شده است.

 «مرتضی مهدوی» در گفت و گو باخبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: مهمترین تخلفات این صنوف عدم درج قیمت، کم فروشی، گران فروشی بوده است.

 

 وی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 112گشت مشترک با دستگاه های مرتبط و همچنین تعداد 2500بازرسی توسط بازرسین این اداره و اتاق اصناف صورت گرفته است.

 

مهدوی تصریح کرد: نظارت جدی بر بازار و کنترل قیمت ها از موضوعات بسیار مهمی است که در دستور کار بازرسان این اداره قرار گرفته است و قطعا  با متخلفان با جدیت و مطابق قوانین برخورد خواهد شد.

 

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دهلران گفت: در راستای تعادل و کنترل قیمت ها از ابتدای سال تا کنون 145تن برنج، 100 تن شکرو همچنین  12تن گوشت با قیمت مصوب دولتی در شهرستان توزیع شده است.

 

وی بیان کرد: شهرستان دهلران ۲ هزار و ۹۰۰ واحد صنفی ثبت شده در سامانه اصناف دارد که از این تعداد یک هزار و ۷۰۰ واحد فعال هستند.

 

مهدوی خاطرنشان کرد: شهروندان هرگونه کم فروشی، نظارت بر گرانفروشی‌ها و تخلفات اصناف از طریق سامانه 124 گزارش دهند تا در کوتاه ترین زمان بازرسان این اداره موضوع را پیگیری و با متخلفین برخورد قانونی انجام شود.

 

 

کد خبر 969333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha