استان چهارمحال و بختیاری میزبان رئیس قوه قضاییه می شود

حجت الاسلام رئیسی در شانزدهمین سفر استانی خود روز پنجشنبه ۲۰ شهریور به همراه جمعی از مسئولان عالی قضائی به منظور بررسی مسائل و مشکلات قضائی حقوقی استان و دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضائی به چهارمحال و بختیاری سفر می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد و به نقل از روابط عمومی اداره کل روابط عمومی قوه قضائیه استان، حجت الاسلام «ابراهیم رئیسی» در شانزدهمین سفر استانی خود روز (پنجشنبه ۲۰ شهریور) به همراه جمعی از مسئولان عالی قضائی به منظور بررسی مسائل و مشکلات قضائی کند.

 

تیم‌های کارشناسی و ارزیابی از هفته ‌های گذشته برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش‌ های کارشناسی در استان حضور یافته اند و گزارشی جامع از مسائل قضائی این استان تدوین شده است.

 

دیدار با مسئولان قضائی و حضور در شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری از برنامه های رئیس قوه قضائیه در سفر به این استان است.

 

حجت الاسلام رئیسی در پایان سفر با حضور در شورای قضائی استان به بررسی مشکلات حقوقی قضائی استان چهارمحال و بختیاری می پردازد.

 

با توجه به لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، این سفر با برنامه های محدودتر برگزار می شود.

 

کد خبر 969453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha