تجلیل از ۱۲۰ هزار رزمنده دوران دفاع مقدس استان فارس

کوشکی جهرمی گفت: یکی از مهمترین و شاخص ترین برنامه های پیش بینی شده استان در چهل سالگی دفاع مقدس تجلیل از ۱۲۰ هزار رزمنده دوران دفاع مقدس استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید کوشکی جهرمی» در جلسه ویدئوکنفرانس با فرمانداران و فرماندهان سپاه استان فارس گفت: برای بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس، برنامه های شاخص مختلفی با توجه به شرایط وجود ویروس کرونا در سطح استان برنامه ریزی شده است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس افزود: یکی از مهمترین و شاخص ترین برنامه های پیش بینی شده استان در چهل سالگی دفاع مقدس تجلیل از 120 هزار رزمنده دوران دفاع مقدس استان است.

وی اضافه کرد: برابر ابلاغ ستادکل نیروهای مسلح برنامه ریزی اجرای برنامه ها باید تاپایان سال باشد و تعدادی از این برنامه ها در هفته دفاع مقدس برگزار می شود که یکی از این برنامه ها تجلیل از خانواده های شهدا، جانبازان، آزادگان و پیشکسوتان دفاع مقدس استان است که در روز 31 شهریورماه همزمان در سراسر استان اجرا خواهد شد.

کوشکی با تقدیر و تشکر از اقدامات انجام شده توسط تعدادی از فرمانداران استان در خصوص بزرگداشت چهل سالگی دفاع مقدس عنوان کرد: باید ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان ها به ریاست فرمانداران و به دبیری فرمانده سپاه شهرستان ها و با حضور اعضا تشکیل و برنامه ریزی لازم در این خصوص صورت گیرد و اقدامات انجام شده نیز به استاندار محترم و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارسال شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس ادامه داد: استان فارس دارای بیش از 270 هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس بوده که این حجم نشان از حضور گسترده و نقش استان در دفاع مقدس است و فرمانداران و فرماندهان سپاه استان باید از رزمندگان و ایثارگرانی را شناسایی و از آنها تجلیل کنند که تا کنون از آنها تقدیر صورت نگرفته است.

سرهنگ کوشکی اضافه کرد: از جمله برنامه های این هفته رونمایی از کتب حوزه دفاع مقدس، تکمیل یادمان ها و افتتاح آنها، افتتاح پروژه های مختلف استان، دیدار و سرکش از خانواده های شهدا، ایثارگران و رزمندگان استان، تهیه محتوا و انتشار در فضای مجازی، انجام تبلیغات محیطی و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری با رویکر استفاده حداکثری از ظرفیت های فضای مجازی اشاره کرد.

کد خبر 969507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha