سپاه در مدارس حاشیه شهر زاهدان ماسک رایگان توزیع می کند

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خواستار توزیع ماسک رایگان از سوی خیرین و نیکوکاران در نقاط کم برخوردار شهرهای استان شد، گفت: سپاه سلمان استان در مدارس حاشیه شهر زاهدان ماسک رایگان توزیع می کند.

«داوود گلی» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: فرآیند بازگشایی مدارس براساس مصوبه ستاد ملی کرونا انجام شد و دانش آموزان از 15 شهریورماه پذیرش شدند.

 

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: دستورالعمل های بهداشتی متعددی در رابطه با رعایت نکات بهداشت در مدارس از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا تعریف شده است.

 

گلی تصریح کرد: فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، ضدعفونی محیط های آموزشی از نکاتی است که باید در مدارس رعایت شود.

 

وی افزود: براساس گزارش هایی که تاکنون بدست ما رسیده است تمامی پروتکل های بهداشتی در مدارس رعایت می شود.

 

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: آموزش و پرورش نیازمند همکاری و مشارکت بسیاری از دستگاه های اجرایی به مانند دانشگاه علوم پزشکی و ستاد مدیریت بحران است.

 

گلی یادآور شد: همراهی و مشارکت آحاد جامعه در امر توزیع ماسک رایگان در مدارس حاشیه شهر زاهدان به خوبی بوده که نمونه آن مسجد علی ابن ابیطالب در اولین روز از بازگشایی مدارس در 14 مدرسه تعداد 5 هزار بسته بهداشتی توزیع کرده اند.

 

وی افزود:  سپاه سلمان استان شنبه هفته آینده کار توزیع ماسک رایگان را در بین دانش آموزان نقاط محروم و حاشیه شهرها انجام می دهند.

 

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد:  تهیه و تولید محتواهای آموزشی در سامانه شاد در حال بارگذاری است تا دانش آموزان استفاده کنند.

کد خبر 969530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha