طرح «۱۰۰ ثانیه با قرآن» با تفسیر سوره حمد در کانون سالار شهیدان

طاهری گفت: در هجدهمین جلسه از اجرای طرح «صد ثانیه با قرآن» توسط کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان، سوره «حمد» با حضور حجت الاسلام مصطفی بینا به صورت مجازی در مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد تفسیر شد.

«احسان طاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: اجرای طرح «۱۰۰ ثانیه با قرآن» در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه و جذب نوجوانان و جوانان به سمت قرآن برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد ادامه داد: در ادامه سلسله جلسات مجازی با عنوان «صد ثانیه با قرآن» هجدهمین جلسه از تفسیر سوره «حمد» به همت کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان با حضور حجت الاسلام مصطفی بینا به صورت مجازی در مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: طرح «۱۰۰ ثانیه با قرآن» از ابتدای ماه رمضان به میزبانی کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان شهرکرد و با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

طاهری گفت: این طرح از طریق لایو اینستاگرام به آدرس kanoonsalarshahidan توسط کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان به صورت زنده پخش می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری سالار شهیدان مسجد امام سجاد (ع) شهرکرد بابیان اینکه طرح «۱۰۰ ثانیه با قرآن» مورد استقبال گسترده جوانان قرار گرفته است گفت: اجرای این طرح به دلیل استقبال جوانان همچنان ادامه دارد.

 

کد خبر 969568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha