​تقویت حضور مسئولان در سامانه سامد با شیوع کرونا

محمدپور گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای حفظ سلامت مردم حضور مسئولان گلستانی در سامانه سامد پررنگ تر شد تا بخشی از مشکلات و دغدغه های مردم از این طریق پاسخ داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «امیر محمدپور» صبح امروز(چهارشنبه 19 شهریور) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امروز شهروندان علی آبادکتول میزبان شهردار این شهر بودند و شهردار علی آبادکتول از ساعت 9 الی 11 صبح مهمان سامانه سامد بود و به سؤالات و مشکلات مردم این شهر پاسخ دادند.

 

مدیرکل دفتر امور بازرسی استانداری گلستان ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و برای حفظ سلامت مردم روزهای فعالیت سامانه سامد و حضور مدیران در این سامانه برای پاسخگویی به سؤالات و مشکلات مردم افزایش یافته است.

 

وی به برنامه های سامانه سامد طی روزهای آینده اشاره کرد و یادآور شد: در روز شنبه(22 شهریور) شهردار کلاله و همچنین در روز دوشنبه(24 شهریور) معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و مدیرکل بهزیستی گلستان از ساعت 9 الی 11 صبح پاسخگوی سؤالات و مطالبات مردم هستند.

 

محمدپور اضافه کرد: همچنین 26 شهریورماه جاری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان و فرماندار کلاله مهمان سامانه سامد خواهند بود.

 

مدیرکل دفتر امور بازرسی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: مردم استان گلستان می توانند از طریق سامانه 111 سؤالات و دغدغه های خود را با مدیران مربوطه مطرح کنند.

 

کد خبر 969669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha