تبیین و گسترش فرهنگ زندگی رضوی مهمترین وظیفه خادمیاران در استان یزد

رحیمی نسب مسئول کانون‌های خدمت رضوی استان یزد گفت: تبیین و گسترش فرهنگ زندگی رضوی مهمترین وظیفه خادمیاران در استان یزد است.

«محمدحسین رحیمی نسب» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، با اشاره به فراخوان ساماندهی و به‌کارگیری خادمیاران و خادم یاوران رضوی، گفت: نشست هم‌اندیشی برای تبیین راهکارهای بهره‌مندی از خدمت خادمیاران رضوی در پایان هفته جاری برگزار می‌شود.

مسئول کانون‌های خدمت رضوی استان یزد، بسط و گسترش فرهنگ زندگی رضوی را مهمترین وظیفه خادمیاران عنوان کرد و ادامه داد: اصلی‌ترین و مهمترین برنامه خادمیاران رضوی در سراسر استان، تبیین و گسترش فرهنگ زندگی رضوی است.

وی از خدمات و مأموریت‌های خدمتی خادمیاران در سطح شهرها قدردانی کرد و آن را محصول تفکر و فرهنگ زندگی رضوی دانست.

رحیمی نسب به صدور آخرین نظام‌نامه تشکیل کانون‌های خدمت رضوی اشاره کرد و اظهار داشت: در پایان هفته جاری نشستی را با حضور مسئولین کانون‌های مرکزی خدمت رضوی شهرستان‌ها در مرکز استان برگزار می‌کنیم و آخرین دستورالعمل‌ها و برنامه‌های به‌کارگیری خادمیاران رضوی در این نشست تبیین می‌شود.

وی افزود: خادمیاران و افرادی که علاقه‌مند به خدمت در زیر پرچم متبرک حرم رضوی هستند می‌توانند از هفته آینده از طریق ارتباط با دفاتر کانون‌های خدمت رضوی در سطح استان سؤالات خود را پیگیری کنند.

کد خبر 969747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha