آغاز کمک های مالی به قربانی های انفجار مسجد در بنگلادش

حزب ملی بنگلادش اقدام به ارائه کمک های مالی به قربانی های انفجار مسجد جامع «بیت الصلاه» در شهر «ناراینگنج» کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « newagebd»،حزب ملی بنگلادش و اتحادیه « Nari O Shishu Odhikar» اقدام به ارائه کمک های مالی به قربانی های انفجار مسجد جامع «بیت الصلاه» در شهر «ناراینگنج» کرده اند.

این کمک ها به قربانی های مسجد «ناراینگنج» و خانواده های آنها که از این انفجار آسیب دیده اند،داده می شود.

 

هیئتی از اتحادیه «Nari O Shishu Odhikar» به سرپرستی «نیپون چادوری» این کمک های مالی را برای 20 خانوار از خانواده های قربانی این انفجار فراهم کرده است.

 

تصمیم برای کمک به قربانی های انفجار این مسجد پس از آن بود که رهبران این اتحادیه از خانه های قربانیان در منطقه «تالا» شهر ناراینگج بازدید کردند.

 

کمیته مرکزی حزب ملی بنگلادش نیز به سرپرستی «محمد شاه جهان» ،معاون این حزب کمک های مالی را در میان اعضای خانواده های قربانیان این حادثه توزیع کرد.

 

پیش از همه این ها نخست وزیر بنگلادش انفجار در مسجد جامع «بیت الصلاه» را یک تراژدی دانست و خواستار دقت نظر مسئولان در ساخت مساجد و مکان های عبادی شد.

 

«شیخ حسینه» به پارلمان بنگلادش گفت که لازم است در ساخت مساجد بر اساس طرح های دقیق و طبق نظر مقامات مربوط دقت شود تا اینکه اتفاقاتی مانند مسجد «ناراینگنج» دیگر رخ ندهد.

 

 نخست وزیر بنگلادش انفجار در این مسجد را یک تراژدی توصیف کرد و گفت که بسیاری از مساجد بدون طرح مناسب ساخته شده اند و دستگاه های تهویه بدون پیروی از دستورالعمل های لازم در آنها نصب شده اند.

کد خبر 969761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha