دعوت بچه های مسجد از مردم برای پیوستن به پویش «به مهر، بانی مهر شویم»

بناگر به همت والای بچه های مسجد امام سجاد(ع) برای دستگیری از نیازمندان به ویژه حمایت از دانش آموزان بی بضاعت اشاره کرد و گفت: با راه اندازی پویش «به مهر، بانی مهر شویم» تلاش داریم برای ۱۰۰دانش آموز گوشی هوشمند، کیف، کفش و لوازم التحریر تهیه نماییم.

«قاسم بناگر» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با بیان اینکه اعضای کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد(ع) شهرستان آمل در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، دینی و... با همت والا و به صورت خودجوش درصدد رفع مشکلات مردم و تقویت نقاط قوت فعالیت های مسجدی با محوریت توسعه فرهنگ منور اسلام ناب محمدی(ص) هستند، گفت: بچه های این مسجد در قالب مرکز نیکوکاری سجادیه در بحث کمک به سیل زدگان، حمایت از کادر درمانی و کمک به بهبود بیماران کرونایی، تهیه و توزیع غذای گرم، تهیه و توزیع بسته های معیشتی و... تاکنون اقدامات ارزشمندی انجام دادند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد(ع) شهرستان آمل افزود: با توجه به بازگشایی مدارس درسایه کرونا و آسیب دیدن مشاغل در پی شیوع این ویروس ناخوانده که خانواده ها را با مشکلات اقتصادی مواجه کرده از این رو تلاش داریم در قالب پویش «به مهر، بانی مهر شویم» برای 100دانش آموز نیازمند و تحت پوشش مرکز نیکوکاری سجادیه خرید کیف، کفش، لوازم التحریر به ویژه گوشی هوشمند و تبلت را داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه در شرایط کرونایی و آموزش مجازی دانش آموزان نیاز به گوشی هوشمند ویا تبلت بیشتر از هر زمانی دیگر احساس می شود، ادامه داد: تهیه 30گوشی و تبلت برای دانش آموزان نیازمند در دستور کار قرار دارد.

 

بناگر با اشاره به اینکه خرید47کفش،31کیف و100بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان مورد توجه است، اذعان کرد: خیرین و مردم نوع دوست و نیک اندیش میهن عزیزمان ایران اسلامی می توانند برای پیوستن به این پویش از طریق واریز کمک های مومنانه خویش(با پرداخت حداقل30هزار تومان) به شماره کارت6037997950092222نزد بانک ملی به نام مرکز نیکوکاری سجادیه آمل اقدام نمایند.

کد خبر 969823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha